RODO
Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach 08-110 przy ul. Jana Pawła II 6, reprezentowana przez Prezesa Zarządu (dalej „My”, „ARMS” albo „Administrator”).
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych?
Można napisać do wyznaczonego przez Administratora Inspektora Danych Osobowych na adres e-mail: iod(at)arm.siedlce.pl* lub na adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych ARMS, ul. Jana Pawła II 6, 08-110 Siedlce.
Skąd mamy Pani/Pana dane?
Otrzymaliśmy je od Pani/Pana w związku z prowadzoną przez nas działalnością, której celem jest upowszechnianie, rozwijanie i zaspakajanie potrzeb społecznych w zakresie szeroko pojętej kultury fizycznej i turystyki ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży, bądź zostały nam one udostępnione na mocy przepisów prawa.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora?
Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do realizacji naszej działalności o charakterze użyteczności publicznej.
Jeśli się Pani/Pan na to zgodzi, przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w celu:
- zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www;
- udziału w zajęciach sportowych i rekreacyjnych, zawodach i imprezach sportowo-rekreacyjnych, Szkole Pływania „Idolek”;
- umożliwienia kontaktu w celu poinformowania Pani/Pana o statusie załatwianej sprawy;
- realizacji zawartej umowy.
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach innych niż wypełnienie przez Administratora obowiązku prawnego, może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób w jaki ją Pani/Pan wyraził. Oświadczenie o wycofaniu zgody może Pani/Pani przesłać na adres korespondencyjny Administratora bądź mailowy podany powyżej.
Czy musi Pani/Pan podać nam swoje dane osobowe?
Wymagamy podania przez Panią/Pana danych osobowych na formularzach służących do zgłoszeń uczestnictwa w organizowanych przez nas wydarzeniach.
Zakres zbieranych przez nas danych jest określony w regulaminach wydarzeń i zależy on od jego charakteru.
Poza podawaniem danych wynikających z przepisów prawa, podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pani/Pan wymaganych danych osobowych, niestety nie będzie Pani/Pan mógł wziąć udziału w wydarzeniu.
Jakie ma Pani/Pan uprawnienia wobec administratora w zakresie przetwarzanych danych?
Gwarantujemy spełnienie następujących Pani/Pana praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), tj.
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- ograniczenia ich przetwarzania, na podstawie art. 18 RODO; w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych;
Jeśli Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych do organu nadzorczego
Jakim kategoriom odbiorców udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane:
- podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- podmiotom świadczącym usługi:
- doręczania korespondencji-usługi pocztowe
- obsługi hostingowej
- obsługi IT
- płatnicze-bank
Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?
Przechowujemy Pani/Pana dane osobowe przez czas określony w stosownych przepisach prawa, a następnie przekazujemy je do archiwum.
W przypadku organizacji wydarzeń, w których może Pani/Pan wziąć udział – będziemy przetwarzać Pani/Pana dane przez czas trwania wydarzenia i wręczania nagród lub do rozliczenia wydarzenia.
Czy przekazujemy Pani/Pana dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Czy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Pani/Pana prawa?
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla klientów ARMS
Na podstawie art. 13 ust 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L Nr 119) - informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych (podmiotem przetwarzającym dane osobowe) jest Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Spółka z o. o. z siedzibą przy
Jana Pawła II 6, 08-110 Siedlce. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: IOD(at)arm.siedlce.pl*
- Dane osobowe przetwarzane będą przez Agencję Rozwoju Miasta Spółka z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyłącznie dla prawidłowej realizacji zawartej umowy dotyczącej korzystania z obiektów oraz prowadzonych w związku z jej realizacją rozliczeń, a także mogą być przetwarzane w związku z ewentualnym dochodzeniem roszczeń wynikających z umowy.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych niewymaganych dla realizacji umowy.
- Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zawarcia, realizacji umowy
i rozliczeń z nią związanych jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy. - Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi w sprawie przetwarzania swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a odbiorcami danych będą mogły być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą w żadnej formie przekazywane i udostępniane
do państw trzecich. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym nastąpiło rozwiązanie lub wygaśnięcie umowy.
*zwrot „(at)” należy zastąpić „@”